Cecars.pl - Classic and Exotic Cars, Zabytkowa motoryzacja, Naprawy, renowacjaCecars.pl - Classic and Exotic Cars, Zabytkowa motoryzacja, Naprawy, renowacja
  • O nas
  • Oferta
  • Galeria
  • Technologia
  • Kontakt
  • EnglishEnglish
  • DeutschDeutsch
  • Facebook
  • Instagram
© 2020 Cecars.pl
GłównaOnePageadmin24 maja 201730 lipca 2020

[rev_slider alias=”slider-2″]

Kilka słów o nas

Motoryzacja zabytkowa to nasza pasja, dlatego z myślą o klientach pragnących oddać swoje youngtimery i oldtimery do remontu w profesjonalne ręce, stworzyliśmy miejsce spełniające kryteria najbardziej wymagających zleceniodawców. Classic and Exotic Cars to grupa doświadczonych mechaników, szpachlarzy, lakierników i blacharzy pracujących na 19 stanowiskach nowocześnie wyposażonego warsztatu. 
Jako nieliczni specjalnie do tego przygotowanym transportem odbieramy samochody do remontu od klienta, również spoza granic Polski a odrestaurowane samochody odstawiamy prosto pod dom . Naszymi stałymi klientami są fani motoryzacji zabytkowej nie tylko z Polski, ale również z Niemiec i innych krajów Europy Zachodniej. Naszą wizytówką jest perfekcyjna renowacja aut klasycznych.

Oferta

Skanowanie auta w 3D

Na życzenie klienta możliwe jest ostateczne skanowanie zregenerowanego auta techniką 3D, dzięki czemu otrzymujemy dokładną mapę cyfrową wymiarów i kształtów pojazdu, w jego oryginalnym stanie. Jest to swoista polisa ubezpieczeniowa dla naszych klientów szczególnie tych, którzy aktywnie eksploatują swój pojazd. W przypadku uszkodzenia pojazdu na skutek kolizji jesteśmy w stanie (po opisie zakresu uszkodzeń i przesłanej dokumentacji zdjęciowej) przygotować niezbędne elementy naprawcze nadwozia i podwozia bez obecności samochodu w naszym warsztacie.

Renowacja

Remont samochodu zabytkowego to czynność, która sprawia nam wiele satysfakcji. Każdy oldtimer i youngtimer traktowany jest przez nas indywidualnie. Nie działamy według utartych schematów. Kompleksowa naprawa całościowa, jak i częściowa, blacharka samochodowa, serwis lakierniczy w profesjonalnej lakierni, przygotowanie aut do sezonu to tylko niektóre z usług , które oferuje nasza firma.

Technologia
Odbiór i dostawa auta pod dom

W związku z tym, że posiadamy flotę specjalistycznych samochodów przystosowanych do transportu aut klasycznych oferujemy Państwu przyprowadzenie samochodu do naszego warsztatu oraz dostarczenie naprawionego klasyka pod dom. Auta klasyczne przewozimy w zamkniętych samochodach lub na krytych przyczepach, zabezpieczającymi klasyki przed warunkami atmosferycznymi.
Jesteśmy firmą , która świadczy usługi transportowe dla właścicieli aut klasycznych. Jeśli chcą Państwo sprowadzić oldtimera lub youngtimera z zagranicy lub przewieźć swojego klasyka do innego miasta w Polsce lub Europie, zapraszamy do kontaktu.

  • Mustangadmin15 stycznia 202015 stycznia 2020
    Mustang
  • Opel Rekord 1964Admin Zerowy21 stycznia 202021 stycznia 2020
    Opel Rekord 1964

01.

Przyjęcie

Przyjęcie samochodu do warsztatu
 sporządzenie dokumentacji z przyjęcia samochodu
 wstępne umycie, oczyszczenie samochodu od wewnątrz, zewnątrz i spodu
 wstępna inspekcja auta pod kątem ogólnej sprawności, kompletności i oryginalności
 dokumentacja fotograficzna odzwierciedlająca stan początkowy naprawianego pojazdu
 na życzenie klienta przeprowadzamy skanowanie 3D całego nadwozia w technice odwrotnej inżynierii w celu uzyskania cyfrowej mapy kształtów i rozmiarów nadwozia

02.

Demontaż

Demontaż pojazdu i katalogowanie części
 wymontowanie wnętrza oraz wszystkich układów samochodu, w tym układu napędowego, silnika, zawieszenia, całego osprzętu elektrycznego
 demontaż poszycia, błotników, drzwi,
 zdjęcie galanterii
 demontaż szyb
 nieuzbrojone nadwozie montowane jest na ramę pomocniczą w trakcie demontażu wszystkie elementy są wymontowywane, a podzespoły katalogowane i dzielone na 3 grupy:
1) części w pełni sprawne, wymagające jedynie oczyszczenia i ponownego montażu
2) części do regeneracji, które będą naprawiane w naszym warsztacie, bądź u naszych podwykonawców
3) części nie nadające się do naprawy, które muszą zostać wymienione

03.

Kolejne etapy

Kolejne etapy

Po demontażu pojazdu następują dalsze prace, które toczą się w trzech równoległych ścieżkach:
 dział techniczny poszukuje części, które muszą zostać wymienione
 części zakwalifikowane do regeneracji są naprawiane u nas lub wysyłane do podwykonawcy
 rozpoczyna się proces naprawy blacharsko – lakierniczej nadwozia

04.

Przygotowanie do prac blacharskich

Przygotowanie do właściwych prac blacharskich
 usunięcie starych powłok lakierniczych w specjalistycznej komorze obróbki strumieniowej, gdzie stosowane są odpowiednie do właściwego materiału i oczekiwanego efektu techniki obróbki strumieniowej (w szczególnych przypadkach stosowane są również techniki obróbki ręcznej i chemicznej)
 nadwozie pozbawione jest wszelkich warstw lakierniczych, co umożliwia przeprowadzenie szczegółowej inspekcji nadwozia i zaplanowanie zakresu i czasu przeprowadzenia właściwych napraw blacharskich
 pokrycie podkładem reaktywnym całego nadwozia i podwozia celem zabezpieczenia go w toku wykonywania dalszych napraw

05.

Pomiary

Wykonanie pomiarów nadwozia na specjalistycznej ramie przestrzennej

Na życzenie klienta, przed rozpoczęciem właściwych prac blacharskich, rozbrojone i oczyszczone nadwozie montowane jest na ramie przestrzennej, gdzie za pomocą techniki cyfrowej ustala się położenie szeregu punktów kontrolnych względem danych producenta samochodu. Czynności te umożliwiają wykrycie skrzywień czy odchyleń nadwozia nawet o dziesiętne części milimetra od danych fabrycznych, co zazwyczaj jest skutkiem wcześniejszych kolizji, bądź niewłaściwych napraw blacharskich. Proces ten pozwala na dokładne określenie odkształceń aby optymalnie przeprowadzić dalsze prace. Podczas tego etapu, również na życzenie klienta, może być przeprowadzone kolejne skanowanie techniką 3d celem ustalenia wymiarów i kształtów elementów naprawczych tzw. reperaturek.

06.

Prace blacharskie

Prace blacharskie
 elementy konstrukcji i poszycia nadwozia są naprawiane bądź wymieniane na nowe
 poszczególne elementy po naprawie są do siebie właściwie dopasowywane, jak również
dokonywane jest pasowanie do pozostałych elementów samochodu np. szyb, elementów
oświetlenia, grilla, zderzaków
 proces ten kończy się uzyskaniem nadwozia o wymiarach, kształtach i pasowaniu
odpowiadającemu nowemu samochodowi

07.

Przygotowanie do malowania

Przygotowanie do malowania
W procesie przygotowania do malowania i późniejszego malowania wykorzystujemy
kompletną technologię Novol for Classic Cars , co potwierdza przyznany nam certyfikat firmy
Novol.
 pokrycie całego nadwozia i elementów podkładem epoksydowym
 po zmatowieniu podkładu powierzchnia samochodu pokrywana jest podkładem
wypełniającym – filler, a w razie potrzeby w niektórych miejscach, gdy jest to niezbędne,
odpowiednimi szpachlówkami (zakładamy, iż wypełnienie to będzie jak najmniejsze z
technologicznego punktu widzenia. Standardowo nie przekracza ono 0,5-0,9 mm)
 całość samochodu jest ponownie szlifowana i doprowadzana do idealnie gładkiej
powierzchni
 nakładana jest warstwa podkładu akrylowego
 po zmatowieniu podkładu i przed przystąpieniem do malowania nadwozie auta
zabezpieczane jest w miejscach szczególnie narażonych na korozję (w szczególności w
miejscach łączonych technologią zgrzewania bądź spawania) za pomocą mas
uszczelniających-potocznie zwanych silikonem
 zabezpieczenie podwozia samochodu do wykonania którego wykorzystujemy specjalne
masy, które na życzenie klienta mogą być barwione w kolorze nadwozia. Masy te są
szczególnie odporne na warunki atmosferyczne i uderzenia mechaniczne, chronią nadwozie
przez długi okres czasu

08.

Proces malowania

Proces malowania

Proces malowania przebiega w dwojaki sposób, w zależności od wybranej przez klienta technologii.
 Dla aut starszych, których klient chce utrzymać zgodność z oryginałem, malowanie przeprowadzane jest za pomocą farb akrylowych. W procesie tym na przygotowane wcześniej nadwozie i elementy nakładane jest kilka warstw farby akrylowej, przy czym przed położeniem kolejnej warstwy całe nadwozie jest matowane.
 Dla aut nowszych przeprowadzane jest malowanie dwuetapowe : nadwozie pokrywane jest kilkoma warstwami kolorowego lakieru bazowego a następnie kilkoma warstwami lakieru bezbarwnego. Tak, jak w przypadku malowania techniką akrylową, przed położeniem każdej kolejnej warstwy lakieru, powierzchnia jest matowana
Etap malowania kończy się zabezpieczeniem całego nadwozia specjalnymi foliami, które chronią pomalowane nadwozie na kolejnych etapach prac.

09.

Finalny montaż

połączenie nadwozia ze zregenerowanym zawieszeniem
 montaż wszystkich układów pojazdu tj. układ napędowy, hamulcowy, elektryczny
 montaż wnętrza pojazdu
 podczas tego etapu pojazd przechodzi proces kompletnej diagnostyki, co powoduje iż na zakończenie tego etapu pojazd jest całkowicie sprawny technicznie
 pojazd jest kompletny, z wyłączeniem galanterii , która montowana jest po polerowaniu .

10.

Polerowanie

•Polerowanie techniką mechaniczną
•Na specjalne życzenie klienta wykonujemy polerowanie ręczne, które jest znaczne bardziej pracochłonne, ale daje nieporównywalnie większe efekty. Technika ta jest stosowana przede wszystkim w samochodach kolekcjonerskich, przeznaczonych na wystawy bądź konkursy
•pojazd przechodzi również kompleksowe mycie, czyszczenie i detailing aby wydać je klientowi
•po polerowaniu zakładana jest zregenerowana wcześniej galanteria

11.

Skanowanie pojazdu 3D

Na życzenie klienta możliwe jest ostateczne skanowanie zregenerowanego auta techniką 3D, dzięki czemu otrzymujemy dokładną mapę cyfrową wymiarów i kształtów pojazdu, w jego oryginalnym stanie. Jest to swoista polisa ubezpieczeniowa dla naszych klientów szczególnie tych, którzy aktywnie eksploatują swój pojazd. W przypadku uszkodzenia pojazdu na skutek kolizji jesteśmy w stanie (po opisie zakresu uszkodzeń i przesłanej dokumentacji zdjęciowej) przygotować niezbędne elementy naprawcze nadwozia i podwozia bez obecności samochodu w naszym warsztacie. Umożliwia to szybkie i bardzo dokładne przygotowanie elementów naprawczych, co z kolei ułatwia przyszłą naprawę i skraca jej czas, wpływając zasadniczo na zmniejszenie jej kosztów.

12.

Odbiór techniczny

Odbiór techniczny pojazdu odbywa się zawsze w naszej siedzibie. Podczas odbioru prezentujemy klientowi naprawiony pojazd zwracając szczególną uwagę na zakres i charakter przeprowadzonych prac. Klient we własnym zakresie może sprawdzić dowolne elementy pojazdu, sposób wykonania naprawy i aktualny stan pojazdu. Na życzenie klienta przeprowadzamy jazdę testową. Wydanie pojazdu klientowi może nastąpić bezpośrednio po dokonanym odbiorze lub na życzenie klienta pojazd może być przewieziony naszym transportem we wskazane miejsce.

Pomysłowe podejście

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing typesetting industry.

Precyzja wykonania

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing typesetting industry.

Słuchamy i doradzamy

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing typesetting industry.

Krok po kroku razem do celu

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing typesetting industry.

Telefon Kontaktowy

+48 508 982 655

Dane adresowe

ul. Walczaka 25

66-400 Gorzów Wielkopolski

Lokalizacja warsztatu

Na terenie zakładu Stilon, wjazd od ulicy Pomorskiej

    Polityka prywatności i ciasteczek: Ta witryna używa ciasteczek. Pozostając na stronie zgadzasz się na ich użycie. .
    2020 Classic & Exotic Cars
    tel. +48 508 982 655 biuro@cecars.pl